dilluns, 7 de març del 2011

La marató del Xavi Bigorda, la Moni i la meva Nu.

del 37 al 42,200 vaig recordar molts missatges que vas rebent al transcurs de la vida i sobretot als darrers dos anys, en pla resum un parell:

Jordi Elias "quan un porta a terme un repte que ha requerit molt esforç de vegades es cau en l'error de no donar-li la importància que te"


A mi una mica al post IM de Niça em va passar, no ser encara per què però un cop aconseguit li vaig restar importància... ara de tant en tant em miro el dorsal i la medalla i penso amb la meva Nu, els que estaven a l'arribada, els que vareu enviar correus, amb els que vaig compartir entrenaments, travesses i fins i tot rodatges amb neu i m'emociono del que vaig arribar a fer aquell dia de juny a Niça.

Ismael Ayestaran "Buffff crec que no faré mai més una marató és duríssim i no es pot comparar a un IM per que son coses diferents"

Brutallll us puc ben assegurar que la nit abans de la marató estava com si al dia següent tingués que anar a fer una carrerona de 5 o 10 quilòmetres. Tot i ser conscient que m'ha mancat alguna tirada llarga... després d'una IM això és bufar i fer ampolles.... la mare que em va parir si no arriba haver-hi el meu àngel de la guarda al costat (el Xavi Bigordà) quan va començar el paral·lel em foto a plorar.

Ara be tornaré a fer una Marató!

Soc finisher de Niça i maratonià a Barcelona!



"Primer de tot vull felicitar a tots els craks que aquest matí han fet
la marató de Barcelona, per molts ha estat un somni fet realitat i un
altre repte aconseguit, altres segur que us heu quedat amb el regust
de no haver aconseguit la marca desitjada, però segur que per tots ha
estat una nova aventura viscuda. Tant si heu aconseguit l’objectiu com
sinó, us felicito, ja que només el fet de preparar-la i enfrontar-se a
ella ja diu molt de tot el que podeu aconseguir si us ho proposeu."
Jordi Elias (un dia després...)

5 comentaris:

  1. Felicitats a tú Xavi pels objectius esportius aconseguits i felicitats als teus amics filòsofs de capçalera, Isma i Jordi, que et guien als moments més durs de cada prova.
    T'apuntes a Madrid 2012 amb el Grupo del Chicho.

    ResponElimina
  2. Xavi,moltes felicitats! Preparar i córrer la marató ja és un repte per si sol, però si a més a l'acabar t'has donat compte de que l'has gaudit (el patiment és transitori)i t'han quedat ganes de tornar-hi, vol dir que ha estat un gran èxit!

    ResponElimina
  3. Avui em fas una mica d'enveja!!!

    Penso que ha estat tot un encert haver-se plantejat el repte de la Marató BCN per aquest any i avui ja forma part d'aquelles poques (o no tant poques, depen de cadascú) coses que fas a la vida i de les que t'has de sentir orgullos.

    Efectivament, ja pots ser el super-mega-crack de la llarga distància, però el dia que corres la marató sempre s'ha d'anar amb el cap baix per que tingui una mínima pietat de tu. Com li vacil·lis una mica, et destrossa!!!.

    Moltes felicitats, estàs fet una màquina!.

    ResponElimina